Publicitás

A párizsi hetilapban többoldalas, részletekbe menő dokumentáció arról a jó vágású, jó társaságbeli úriemberről – jachtjáról, otthonáról, gyerekeiről –, aki telefonhívásra mazochista férfiakkal randevúzott, de nemcsak megkorbácsolta őket, hanem a fejüket is szétverte. Eddig négyet vallott be. Méla tekintettel, szelíden néz ránk a fényképről. Egyik áldozata a televízióban sztárolt tenyérjós volt.

A nagy beszámolóból megtudjuk, hogy a francia postának van egy speciális szolgáltatása – bármilyen igényt névtelenül lehet kivetíteni a többi előfizető képernyőjére, s akit érdekel, válaszol rá. Nem olcsó mulatság, de már millió előfizetője van. A tenyérjós is, a vitorlázó playboy is szenvedélyesen tárcsázgatta ezt a bűvös számot: 35-10.

A nagy szadista-mazochista horrorbeszámolót (a szétvert fejekkel, amelyek láttán a sokat próbált rendőrök is rosszul lettek) megszakítja egy oldalnyi reklám.

A francia posta hirdeti a legsokoldalúbb érdeklődést kielégítő szolgáltatását: 35-10.

Meglehet, hogy a horrorcikket is a posta reklámfőnöke rendelte.

[ Digitális Irodalmi Akadémia ]